Archiwum kategorii: Problemy techniczne

FAQ: Podczas instalacji dostaję komunikat o braku zainstalowanej biblioteki IonCube…

SEOKatalog do poprawnego działania potrzebuje zainstalowanej biblioteki IonCube. Kupując serwer pod nasz katalog proszę się upewnić że hosting spełnia te wymagania. Zazwyczaj wystarczy napisać do hostingodawcy żeby zainstalował lub udostępnił nam ten moduł. W OVH dodatkowo należy podać w pliku .htaccess 3 poniższe linie:

SetEnv IONCUBE 1
SetEnv ZEND_OPTIMIZER 0
SetEnv PHP_VER 5
Opublikowano Instrukcja, Problemy techniczne | Otagowano , | Możliwość komentowania FAQ: Podczas instalacji dostaję komunikat o braku zainstalowanej biblioteki IonCube… została wyłączona

FAQ: Instaluje pod poprawnym adresem ale nadal otrzymuję komunikat o nieprawidłowym kluczu licencyjnym…

Jeśli instalujesz pod adresem z członem www. być może Twój serwer jest tak skonfigurowany że fizycznie wskazuje jednak na adres bez www. Spróbuj stworzyć subdomenę o nazwie www i w niej zainstalować skrypt.

Uwaga: problem powinien dotyczyć już tylko wersji < 1.4

Opublikowano Instrukcja, Problemy techniczne | Otagowano , , | Możliwość komentowania FAQ: Instaluje pod poprawnym adresem ale nadal otrzymuję komunikat o nieprawidłowym kluczu licencyjnym… została wyłączona

FAQ: Dlaczego podczas instalacji katalogu pojawia mi się informacja o nieprawidłowym kluczu licencyjnym ?

Najczęstszym powodem jest instalacja katalogu pod adresem różniącym się częścią „www.” od adresu który podaliśmy w naszym panelu. Jeśli dla przykładu w panelu wygenerowaliśmy licencję dla adresu http://www.katalog-stron.pl to instalacja wykonywana spod adresu http://katalog-stron.pl będzie informowała nas o nieprawidłowym kluczu.

Opublikowano Instrukcja, Problemy techniczne | Otagowano , | Możliwość komentowania FAQ: Dlaczego podczas instalacji katalogu pojawia mi się informacja o nieprawidłowym kluczu licencyjnym ? została wyłączona